Westerborkpad - Reisverslagen van Marianne Wolder - WaarBenJij.nu Westerborkpad - Reisverslagen van Marianne Wolder - WaarBenJij.nu

Westerborkpad

Lange wandel dagen die de spoorbaan volgen van Amsterdam naar voormalig kamp Westerbork
Al wandelend en pratend met mensen die met mij het spoor willen volgen hoop ik een bijdrage te kunnen leveren om de negatieve spiraal waar we in meegezogen dreigen te worden om te keren in een positieve.

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2016

Zonder verhalen geen pad.

05 Mei 2016

4 mei 2016 Westerbork

03 Mei 2016

Wijster-Hooghalen morgen het eindpunt

02 Mei 2016

Hoogeveen-Wijster met de fiets

02 Mei 2016

Meppel-Hoogeveen met dank aan de familie
Marianne

Op 17 april ga ik op weg naar het voormalige deportatie kamp Westerbork. In deze tijd van verwarring en onrust rondom de stroom vluchtelingen in Europa vind ik het zinnig om me te bezinnen en om de herinnering aan mijn gedeporteerde familieleden levend te houden. Wil je me volgen of een dag meelopen, hartelijk welkom. Op woensdag 4 mei wil ik aankomen bij het herinneringsmonument in Westerbork

Actief sinds 15 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6201

Voorgaande reizen:

10 April 2016 - 04 Mei 2016

Westerborkpad

Landen bezocht: